Dienstag, 4. Januar 2011

Das neue Jahr fängt gut an....


Alles Liebe viel Kreativität und Gesundheit wünsche ich Euch allen im neuen Jahr.

Ich bin am den Vorbereitungen für einen Auftrag am Freitag. Ich darf eine Hochzeit von A-Z dekorieren, ich freue mich riesig. Es gibt noch einiges zutun, aber wie das so ist bei mir im letztem Moment kommen mir immer noch die tollsten Ideen.
Das heisst Freinacht oder schneller arbeiten::))


so jetzt setzte ich mich wieder an die Nähmaschine und in den Keller....

Einen wunderschönen Tag wünsche ich euch

Kommentare:

  1. Hej,
    Ig wünsche Dir ou no äs tolls, kreativs, luschtigs u gsungs 2011. Die Härz gseh scho so mega schön us.
    GllG
    hanni

    AntwortenLöschen
  2. Hoi du Liebi...nei, leider hani dini Iladig nid becho:-(((( So schad.Aber i wird es einisch schaffe zu dir....Chönsch mer sunscht mol dini Addi maile...und wenn i s nöggscht mol in dr nöchi bi...meld i mi!!Lg und viil Spass bim näihe und dekoriere...GabiB.

    AntwortenLöschen